.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک انبار پخش مواد غذایی در ساری تعزیر شد

شمال نیوز: در پی دریافت گزارش از اداره صنعت ، معدن و تجارت استان مبنی براحتکار از سوی یک انبار پخش مواد غذایی در استان ، پرونده ای تشکیل گردید .

در این راستا پس از انجام تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل قانونی و دادرسی پرونده فوق به تعزیرات حکومتی ساری ارسال گردید .
بنا بر این گزارش، رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی ساری با بررسی گزارش مضبوط در پرونده و احضار متهم و اخذ دفاعیات بلا وجه وی و سایر قرائن و امارات موجود و احراز تخلف منتسبه این واحدصنفی را به مبلغ 147میلیون و 298 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت و عرضه کالا در شبکه محکوم نمود.

 

با حکم تعزیرات حکومتی ساری متصدی یک سم فروشی در ساری مجازات نقدی شد

در پی اعلام گزارش از اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ساری مبنی بر تقلب در کسب از سوی یک واحد سم فروشی در این شهرستان ، پرونده ای در این رابطه مطرح شد .
در این راستا پس از انجام تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل قانونی پرونده فوق به تعزیرات حکومتی ساری ارسال گردید .
این گزارش حاکیست : رئیس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ساری با عنایت به شواهد و قرائن موجود در پرونده ها و اخذ دفاعیات متصدی این واحد و محرز و مسلم دانستن تخلف انتسابی این متخلف را به جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود .

 

با حکم تعزیرات حکومتی شهرستان چالوس مصالح فروش متخلف تعزیر شد


در پی دریافت گزارش از اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان نوشهر - چالوس مبنی بر عرضه خارج از شبکه سیمان از سوی یک فروشگاه عرضه کننده مصالح ساختمانی در این شهرستان ،پرونده ای در این خصوص در تعزیرات حکومتی چالوس مطرح شد .
بنا بر این گزارش :رییس تعزیرات حکومتی نوشهر با بررسی گزارش بازرسین و مداقه در جمیع اوراق و محتویات موجود در پرونده و اثبات و احراز تخلف منتسبه متخلف این بخش را به جزای نقدی محکوم نمودند.

 

با حکم تعزیرات حکومتی نوشهر دکتر داروخانه تعزیر شد

در پی شکایت شاکی خصوصی و اعلام گزارش از اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان نوشهر مبنی بر گرانفروشی از سوی دکتر داروخانه در این شهرستان ، پرونده ای در این رابطه تشکیل شد .
در این راستا پس از انجام تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل قانونی پرونده فوق به شعبه اول تعزیرات حکومتی نوشهر ارسال گردید .
این گزارش حاکیست : رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی نوشهر با بررسی شواهد و قرائن موجود در پرونده و محرز دانستن تخلف منتسبه این دکتر متخلف را به جزای نقدی در حق دولت و شاکی خصوصی محکوم نمود .

 

با حکم تعزیرات حکومتی تنکابن متصدی مشاور املاک تعزیر شد

در پی اعلام گزارش از اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان تنکابن مبنی بر اخذ وجه اضافه از سوی یک مشاور املاک در این شهرستان پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.
در این راستا پس از تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل قانونی و دادرسی پرونده ی فوق به تعزیرات حکومتی تنکابن ارجاع گردید .
بنابراین گزارش : رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی تنکابن با بررسی گزارش مضبوط و احضار متصدی این واحد و اخذ دفاعیات وی و مداقه در جمیع اوراق و محتویات پرونده و احراز تخلف منتسبه متصدی این واحدرا به جزای نقدی به مبلغ 27 میلیون ریال در حق دولت محکوم نمود. /ف

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.